Jessie levererade!

Runt 200 personer lät sig inspireras av Jessie Sommarström. Det blev en mycket uppskattad föreläsning om hur man kan äta både gott och hållbart för planeten! Tack Jessie för att du kom och delade med dig av intressant information.

På eftermiddagen fick kommunens kökspersonal, elevrådet och hemkunskapslärarna förmånen att träffa Jessie på Ydreskolan. Det serverades smakbitar av grönsaker som var importerade, närodlade och ekologiska,  doftupplevelser av kryddor och goda råd om hur man kan förbättra skolmåltiden.

Dela

Kommentera

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.